Η ENGINIUS, μια εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Faun , παρουσίασε δύο μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων στο IAA Transportation 2022 στο Ανόβερο . Συμπεριλαμβανομένου ενός φορτηγού υδρογόνου για την κυκλοφορία εμπορευμάτων εντός της πόλης και παράδοσης. Αυτό βασίζεται στο Atego από την Daimler Trucks και η μετατροπή το έχει καταστήσει μια πραγματική εναλλακτική στην κυκλοφορία εντός της πόλης.
Ακούγοντας το όνομα City Power, το υδρογονοκίνητο ηλεκτρικό φορτηγό θα παρουσιαστεί στο Ανόβερο. Ο Patrick Hermanspann, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FAUN, ταξινόμησε το όραμα της κλιματικά ουδέτερης μεταφοράς με φορτηγά για την εταιρεία του: «Η εμπορευματική κίνηση συμβάλλει περίπου το δέκα τοις εκατό στις παγκόσμιες εκπομπές CO2. Το όραμά μας είναι η κλιματικά ουδέτερη μεταφορά με φορτηγά. Με το ENGINIUS θέλουμε να γίνουμε ο ηγέτης της αγοράς για φορτηγά που κινούνται με υδρογόνο σε διαδρομές μικρών και μεσαίων αποστάσεων.»
Στο σχετικό δελτίο τύπου, το ENGINIUS παραθέτει περαιτέρω πλεονεκτήματα του μετασκευασμένου πετρελαιοκίνητου φορτηγού . Με ωφέλιμο φορτίο εννέα τόνων, αυτονομία 500 km (WLTP) και χρόνο ανεφοδιασμού τριάντα λεπτών, το CITYPOWER είναι μια αντικατάσταση χωρίς εκπομπές ρύπων και χαμηλού θορύβου για πετρελαιοκίνητα οχήματα χωρίς να χρειάζεται να αγνοήσετε τον χώρο εγκατάστασης, τις επιδόσεις και την αυτονομία. Μπορούν να μεταφερθούν το πολύ 32 κιλά υδρογόνου. Ανεφοδιάζεται στα 700 bar. Τα πρώτα οχήματα θα περάσουν σε δοκιμές πεδίου στα τέλη του 2023 και η έναρξη της σειράς παραγωγής έχει προγραμματιστεί για το 2024.
Όπως αναφέρθηκε στην αρχή, αυτό είναι το δεύτερο μοντέλο από τη μάρκα. Επί του παρόντος, 25 BLUEPOWER - οχήματα συλλογής απορριμμάτων υδρογόνου - βρίσκονται ήδη στο δρόμο στο Βερολίνο, το Ντούισμπουργκ, το Μπόχουμ και τις Βρυξέλλες. Περαιτέρω φορτηγά ηλεκτρονικών απορριμμάτων πρόκειται επίσης να οδηγηθούν στη Μεγάλη Βρετανία στο μέλλον.
Όπως εξηγεί η ENGINIUS στο δελτίο τύπου της, η Dachser θα χρησιμοποιεί ένα BLUEPOWER στο Αμβούργο για παραδόσεις στο κέντρο της πόλης από τα μέσα του 2023. Το φορτηγό θα συμπληρώσει την ιδέα παράδοσης χωρίς εκπομπές σε τοπικό επίπεδο του Dachser Emission-Free Delivery και, με το σταθερό σώμα του κιβωτίου του, μπορεί να μεταφέρει έως και 18 παλέτες εμπορευμάτων με επιτρεπόμενο συνολικό βάρος 19 τόνων. Το επιτρεπόμενο συνολικό βάρος είναι 27 τόνοι. Ανάλογα με την περιοχή, το BLUEPOWER έχει αυτονομία περίπου 250 km (WLTP) και ο όγκος της δεξαμενής H2 είναι 16,4 κιλά. Η σειρά προϊόντων ENGINIUS βασίζεται επίσης σε ένα όχημα Daimler Trucks, στην προκειμένη περίπτωση το Econic.
https://www.elektroauto-news.net/news/enginius-wasserstoff-lkw-basis-mercedes-benz-atego
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου